31 Aralık 2011 Cumartesi

"2011'in Enleri"

Bir seneyi daha geride bıraktık hüzünlü müyüm yoksa sevinçli mi bilemedim 2012 de meraklı kont askere gideceği için yalnızım bu yüzden yeni yıl hiç gelmesin istiyorum ama ne çare 2011'in son günündeyiz bile. 2011 ile ilgili bir dosya hazırlayayım dedim ne çok şey varmış bahsedecek kısaca bahsetmem mümkün değil,bende size en beğenilenler diye bir yazı yazmaya karar verdim bakalım sizde benim gibi beğenecek misiniz :)
2011in en trendleri arasında leopar,neon renkler,pileli etekler,deri  kıyafetler,desenli taytlar ve kürkler benim en sevdiklerim arasındaydı :)

rengarenk clutch ve portföyler kontrast ve block renkler olmazsa olmazlarıydı :)

yaz boyu rengarenk tırnaklar özellikle mavinin tonları muhteşemdi bu yaz rahatlık ayaklara yansıdı benimde severek kullandığım birkentstock terliklerde en sık gördüğümüz detaylar arasındaydı:) ayrıca zımba detayı ayakkabı çanta ve deri ceketlerde oldukça sık gördüğümüz zımba bence stil sahibi olanların iyi taşıdığı bir detay :) şapkasız çıkmam diyenlerde oldukça çoktu bu yıl marc by marc jacobs ile başlayan rekgarenk fötr şapka akımı herkesi sardı yaz kış vitrinlerde yer aldı :)
apple bu sene iphone 4 ve ipad patlamasıyla dünya teknolojisine damgasını vurdu ve gerçekten hayatı kolaylaştıran eşsiz ürünler yaşamımızda yerini aldı :)

ve son olarak saç modası bu sene emma watson gibi ya kısacık modeller yada uzun örgülü saçlar favorilerim arasındaydı  :) saçlarımı uzatma yolunda hızlı adımlarla ilerlerken düğünüme şık bir topuz hayaliyle yaşıyorum :)

ve işte meraklı kontesin gözünden 2011'in enleri tabi buraya sığdıramadığım bir çok detayda var  ama tatlı ama acı dünya ve ülkemizden bir çok detay,dünyanın konuştuğu düğün ve kate middleton'ın gelinliği,malesef ki ülkemizin yaşadığı ve hala yaralarını sarmaya çalıştığı van depremi gibi, dilerim 2012 herkes için tüm dünya için bereket dolu sağlıkla geçen iyi bir yıl olur.

sevgiler meraklı kontes :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder