15 Aralık 2011 Perşembe

"Dıy Bebe Yaka"

Uzun zamandır bende bebe yaka hastalığı var,yapıcam yapıcam deyip bir türlü yapamadım aslında yaptım ama boynuma çok büyük geldi ve kötü birşeyi sizlerle paylaşmak istemedim en kısa zamanda kendi yaptıklarımla karşınıza çıkacağıma söz veriyor bu seferlik yapımı oldukça basit ve bir o kadar cici olan internette bulduğum bir yaka yapımını paylaşıyorum :)

Malzemeler: keçe,makas.iğne iplik,düğme,kurdele ve kuş gözü açma makinesi(bu makineyi bulmak oldukça zor eğer size fazla büyük gelmeyecekse keçenin altına bir kağıt koyup delgeçlede delebilirsiniz :)




şimdi yaratıcılık zamanı fikirlerinizi bekliyorumm =)

3 yorum:

  1. bunun kalıp dikim bilgisini verebilirim :D

    YanıtlaSil
  2. nasıl mutlu olurum anlatamam zaten çok daha önceden paylaşacaktım bu yayını ama malesef yanlış kalıp çıkardığımdan ötürü boynuma büyük geldi :( pazartesi kalıbını ve seni görmek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  3. senmi yaptın bunu

    YanıtlaSil