20 Ocak 2012 Cuma

"Kütüphane Dosyası Vol 2"

Böyle kitaplar dolusu bir yer okumayı sevenler için ne muhteşem, daha önceki yazımda da ilginç kitaplıklardan bahsetmiştim bu seferki yazımda daha dolu daha düzensiz ama tam bir kütüphane havasında devasa mekanları yayınlıyorum. Düzen canavarı olan ben her ne kadar bu devasa kütüphaneleri gördüğümde kendi kendimi yesemde, hayranlığım gelecekte yapacaklarımın içine bir yenisini daha eklemiş bulundu.





işte devasa kütüphaneler dosyası böyle :) kitap kurtlarının ilgisini çekebilir diye düşündüm:)
sevgiler meraklı kontes :)
 

4 yorum:

  1. benim şu anki kendi kütüphanemde en az bunlar kadar kalabalık ve havalı :) kendimle gurur duyasım geldi..

    ben esra andelip, kelebeğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra'cım ne mutlu sana hatta belki blogum için senin kütüphaneni fotoğraflamalıyım ne dersin :)

      Sil
  2. altıncısından istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende birinciyi çünkü en düzenlisi o geldi gözüme :)

      Sil