25 Aralık 2011 Pazar

"Bakım Önerileri"

Bugün size uzun süredir kullandığım ve memnun kaldığım hayatımı kolaylaştıran birkaç üründen bahsetmek istiyorum. İlki bu güne kadar bir çok marka tonik kullanmama rağmen hiçbirisinin bu kadar iyi gelmediği Şelale marka gülsuyu :) evet yanlış duymadınız bildiğimiz gülsuyunu yaklaşık iki aydır makyajımı çıkardıktan sonra ped pamuk yardımıyla yüzüme uyguluyorum hem muhteşem kokusu hem cildimi yumuşacık yapmasıda cabası, üstelik naturel bir ürün fiyatıda marka toniklere kıyasla oldukça uygun :)
Önereceğim ikinci ürün ise Bübchen marka Bebe Sütü :) bu ürünü çok uzun süredir cildimi temizlerken kullanıyorum kuru bir cilde sahip olduğum için çok iyi geliyor yumuşacık pırıl pırıl oluyor :) bebek mağazalarında bulabilirsiniz(Joker, e bebek, mother care gibi) fiyatı 12.90. Tamamen bitkisel içerikli olup
aydınlık bir görüntüye kavuşmanızı sağlıyor,şiddetle tavsiye ediyorum :) 
Üçüncü ürünümüz ise netrogena'nın nemlendiricisi en uzun süre kullandığım nemlendirici diyebilirim tüm vücuduma uyguluyorum satın aldığım 2. şişede bitmek üzere üstelik ve tekrar aynısından satın alacağım, günün her vakti aklıma geldikçe kullanıyorum çantamdan ayırmadığım benim için gerçekten özel bir ürün :)

Ve son olarakta kat kat uyguladığım özellikle koyu renk ojeleri çıkarmak en nefret ettiğim şeylerden biri diyebilirim sürerken ne kadar sabırlıysam çıkarırken bir o kadar sabırsız oluyorum pamuk-aseton ikilisinden sizde benim gibi artık bıktıysanız sephoranın bu oje çıkarıcısı tam size göre, parmaklarınızı şişenin içinde birkaç saniye bekletmeniz yeterli oluyor hiç kalıntı brakmadan tamamen kurtuluyorsunuz :) ayrıca sephoranın en yakın zamanda makyaj çıkarıcısınıda deneyip memnuniyetimi payşaşacağım :) 
Meraklı kontesten bakım önerileri işte böyle, her zaman ışıldayın, benden sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder