11 Aralık 2011 Pazar

“Seni nasılda özlemişim böyle Holmes.” Büyük bir merakla beklediğimiz Guy Ritchie’nin devam filmi olan Sherlock Holmes: A Game of Shadows’ un ilk fragmanı, Harry Potter ve Ölüm Yadigarları: Bölüm 2 ile birlikte yayınlanacaktı. Ve işte bugün o fragmana sahibiz. Robert Downey Jr. ve Jude Law tekrar karşımızda ve yanlarında Noomi Rapace, Sim karakteri olarak yer alıyor. Sherlock’un rezil düşmanı Moriarity’i Jared Harris oynuyor. İlk fotoğrafta da kendisini görebiliriz. Diğer fotoğraflarda da kahramanlarımız ve Noomi Rapaca yer alıyor.

Rachel Mc Adams yine Irene Adler rolü olarak karşımıza çıkacak fakat bu filmin hikayesi, Holmes’ın kardeşi Mycroft (Stephen Fry) ve Sim adındaki bir çingenenin yardımıyla Holmes ve Watson’ın Moriarty’nin katillerinin izini sürmeleri etrafında gelişiyor. Görünüşe gore Hikaye Sir Arthur Doyle’nin ilk Strand Magazine’de ortaya çıkan ve Moriarty’nin yer aldığı 1893 kısa hikaye olan The Final Problem’den bol ipuçlarını sürüyor.

Yönetmen Guy Ritchie rezil düşman hakkında şunları söyledi: Moriarty, tüm zamanın en kötülerinden biri. Fakat biz onu basmakalıp karakter yapmak istemedik. Bu meydan okuma, onu hala modern yapıyor.

Sherlock Holmes ve yardımcısı Dr. John Watson, onların acımasız düşmanı Profesör Moriarty’ i atlatmak ve onu alaşağı etmeye çalışıyor.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows, Lock Stock & Two Smoking Barrels, Snatch, Revolver, RocknRolla, ve ilk Sherlock Holmes’u yöneten İngiliz film yapımcısı Guy Ritchie tarafından yönetildi. Senaryo Paper Man’i yazan ve yöneten Kieran ve Michele Mulroney çifti tarafından yazıldı. Warner Bros. ve Silver Pictures, Sherlock Holmes 2’yi 16 Aralıkta sinemalara getirtiyor.

Hasretle beklediğimiz harika bir çalışma olacak kaçırmayınnn :)

2 yorum:

  1. Bloğunuz gercekten çok farklı olmuş modaya giysilere el yapımı seylere dalıyorsunuz ve Bir anda bir film tanıtımı geliyo karsiniZa ve ben vay süper düşünmüşler demekten kendimi alamıyorum çok hoş bir tasarım ve düşünce olmuş tebrik ediyorum sürekli takiP ediyordum zaten ama yazmak bugüne kısmetmis (özellikle takıların devamını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  2. öncelikle güzel yorumun için çok teşekkür ederim Sedef'cim bildiğimi, görüpte beğendiğimi paylaşmak bana zevk veriyor moda,yemek,ilginç tasarımlar,kendin için yap yayınları ban ait ancak bu blogu diğerlerinden farklı kılan seninde söylediğin gibi bir anda bambaşka bir konuya değinmesi işte bu konuda blog yazarımız sevgili meraklı kont'a çok teşekkür ediyorum ,yorumun kadar üyeliğinde beni sevindirecektir, ayrıca Dıy projelerinin devamı geliyor,takipte kal lütfen :D:D

    YanıtlaSil