13 Ocak 2012 Cuma

"Gift Day"

malum sezon indirimleri başladı da bitmek üzere, tüm markalar teker teker en gözde parçalarını indirime aldı ve tüketti bile bizde nasibimizi aldık gibi:) tabi nefis bu insanın aldıkça alası geliyor ancak bir yerde de dur demeyi bilmeli,bu sezonu arkadaşlarımla ve sevdiklerimle hediyeleştiğim içinde çok seviyorum bazen öyle güzel birşey görüyorum ki kendimden önce başkasını düşünüyorum :) tabi bu tek taraflı olmuyor çok sevdiğim ve fikirlerine değer verdiğim bir arkadaşımdan da yine özel bir hediye aldım ve sizinle paylaşmak istedim :) yeni yılda çok paran olsun cüzdanın dolsun taşsın dedi ve bana yılda bir kez büyük kış indirimine giren Vakko'dan şirin bordo minik bir cüzdan aldı, umarım umarım dediği gibi parayla dolar taşar :)




sevgiler meraklı kontes :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder