18 Ocak 2012 Çarşamba

"Lately"

Biliyorum,yine ortalıktan kayboldum.
ama bunun sebebi mezuniyetime sadece 20 gün kalması
eh malum finallere çok az kaldı gece gündüz demeden kitaplara gömülmüş haldeyim
birde proje ödevleri var tabi,
havalarında soguk olması hastalıkları  hiç eksik etmiyor benden sağolsun
gün boyu yatağın içinde ders çalışıp ödev yapıyorum
inanılmaz çikolata yiyorum

bir sürü ilaç yutup
ılık süt içiyorum
giysi dolabımla ilişkim sadece hangi pijamayı giyeceğimden ibaret olduğu için bloguma moda ve trend yazıları yazamıyorum,
şu sıralar en yakın arkadaşım telefonum
 bir an önce mezun olup, hastalığımdan kurtularak bol bol kitap okumayı
filmler izlemeyi
alışveriş yapmayı
arkadaşlarımla buluşmayı
ve bloguma eskisinden daha iyi dönmeyi istiyorum :)
sevgiler meraklı kontes :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder