4 Aralık 2011 Pazar

"Bu Aralar En'lerim"

Yeni yıla girmeye günler kala, sürekli değişen alışkanlıklarımızın içinde kullandıklarımız,zevklerimiz,
enlerimizde değişiyor, işte benim son zamanlardaki en'lerim=))

Bu aralar en'lerim, en sevdiğim diziler, dinlediklerim, merak ettiklerim; neler okuyorum, neler dinliyorum işte ufak bir özeti :) aklıma gelen herşeyi yazmaya çalıştım. Sizede En'lerinizle ilgili çağrışım yapmak istedim, bakalım sizinkiler neler, Sizde yorumlarınızı paylaşabilir misiniz? :))

En çok dinlediğim: Halil Sezai, Candan Erçetin
En sert parfüm: Tom Ford Violet Blonde 
En son aldıklarım: MAC studio fix fluid SPF15 NW25 fondoten veMAC Cremesheen Glass/Partial to Pink   lip gloss
En iyi maskara: YSL Schocking Maskara
En iyi kitap: Pucca ve Geri Kalan Herşey
En güzel film: Dedemin İnsanları
En sevdiğim diziler: Muhteşem Yüzyıl, Umutsuz Ev Kadınları
En keyif alarak izlediğim: O Ses Türkiye
En Güldüğüm: Umutsuz ev kadınları Yasemin karakteriyle Songül Öden
En merak ettiğim: Marni for H&M
En kurtarıcı: Nane yapraklı çay "yorgun anlarda"

2 yorum:

  1. En çok dinlediğim: CAFE İSTANBUL,CAFE WORLD
    En son aldıklarım:paşabahçeden love tobakları :)
    En iyi kitap: açlık oyunları serisi - suzanne colins
    En güzel film: Dedemin İnsanları
    En sevdiğim diziler: Muhteşem Yüzyıl
    En keyif alarak izlediğim: sanırım hiç birşey izlemekten keyif almıyorum televizyon bu şeytan icadı malum :)
    En Güldüğüm: despicaple me - animasyon filmindeki sarı yumurtalar (yada yumurtaya benzeyen canlılar):)
    En merak ettiğim: OD - iskender pala
    En kurtarıcı: BSY

    YanıtlaSil
  2. En'lerin paylaşımın için çookkk teşekkür ederim Meraklı kont :D şu animasyonu bende merak ettim :)
    En kurtarıcı kısmı çok hoşuma gitti , teşekkürler mucukss =))

    YanıtlaSil