12 Aralık 2011 Pazartesi

"Tırnaklarda Son Trend"

Uzun çok uzun bir yazı olacağı kesin ancak elimden geldiğince sizin için özet geçeceğim :) Son iki yıldır tırnaklar hiç olmadığı kadar renkli ve bakımlı,çeşit çeşit manikürler,rengarenk ojeler, kişiliği yansıttığını düşündüğüm stil tırnaklar dosyası huzurlarınızda :)



ilk olarak bu yılın en moda renklerinden başlamak istiyorum; Neon renkler bu yaza damgasını vurdu ve bu güne kadar kullanmaya cesaret edemeyeceğimiz fosforlu renkler tırnaklarımıza kadar geldi.Hatta o kadar benimsendi ki el ve ayaklarda farklı renkler bile kullanıldı bende bu yaz içinde; mor,çingene pembesi,turuncu ve mavi renkleri edinmiştim ancak çok fazla kullandığım söylenemez:D


ve siyah oje; her daim kullanılan renkelerdendir ancak bu sezon çok trend,eskiden sevmememe rağmen bende kullandım ve sonuçtan gerçekten memnun kaldım.


siyah french bence çok hoş bir yenilik bu sezonun bir başka hit'ide mat renkler ve bence mat en iyi siyahta duruyor :) 


neon renkler olduğu kadar pastel renklerde yükselişini koruyor ve stil sahibi kişilerin vazgeçilmezi olan bu renkler küçük değişiklerle karşımıza çıkıyor,sizde benim gibi neon renkleri pek benimseyemeyen biriyseniz bu pastel renkler ve sıra dışı dokunuşlar tam size göre, her daim kullandığımız bu renklerin tırnak uçlarını hareketlendirmek size bambaşka bir hava katacak :)




çok seçici biri değilim ancak şu çatlayan ojelere bir türlü sıcak bakamıyorum, bana kalırsa bu sezonun en itici tırnakları protez ve çatlayan oje kullanılmış tırnaklar.


ve yaratıcılığın konuştuğu,yapılışı sanırım epey bir zor olan bu şirin tırnaklar bence pek bir sevimli:)
özellikle bıyıklı olanı favorim =)


bu tırnak gazete baskısı gelecek yayınlarda detaylı olarak yapılışını,uygulanışını bizzat fotoğraflayıp yayınlayacağım:)





bu tırnaklar pek bir profesyonel :)



ve işte benim favorim Minx manikür :)





ve son olarak en çok beğendiğim ve hatta en trend olan maniküre değinmeye; ismi minx manikür oje olarak hiçbir markada görmedim,sticker şeklinde özel bir ısı işlemiyle tırnaklara uygulanıyor yurt dışında oldukça moda ve türkiyede bunu yapan ve benim bildiğim tek yer .

Misk Nail Spa Bağdat Cd.Turgay Apt.A BlokNo:348 Kat:2 Daire:3 (Erenköy Polo Garage’ın karşısı
T: 216 385 6475 216 385


İşte tırnaklarda son trendler böyle,sizin favori renginiz yada favori stiliniz hangisi ? yorumlarınızı bekliyorumm :)

2 yorum:

  1. siyah french mix manikür süper :) oje sürmek istiyorum ve tıpkı küçüklüğümdeki gibi her parmağıma ayrı renk :/

    YanıtlaSil
  2. sana aynen katılıyorum behiyecim bnmde favorilerim onlar, o zamann ilk buluşma noktamızda rengarenk ojeleniyoruzz :D

    YanıtlaSil