23 Ocak 2012 Pazartesi

"Nail Rock, Metalic Gold"

Herşey Mudo'da bu altın rengi kupayı görmemle başladı :)

sonra tuttum Gratis'in yolunu ve Nail Rock tırnak stickerlarından kaptım hemen,

sadece metalik goldu yok tabi çeşit çeşit desen desen sticker var ben en çok altın sarısı ve dantel görünümlü olanları sevdim =)

içerisinden 16 adet çıkıyor,


tırnaklarımıza manikür işlemini uyguladıktan sonra cilasını sürüp kurumasını bekliyoruz ardından tırnak boyunuza uygun olan stickerı yapıştırıp üzerini gergin bir şekilde düzeltiyoruz ve tırnak törpüsü ile kalan fazlalık kısımları törpülüoruz :)


işte sonuç bu kadar basit ve muhteşem =)


Nail Rock tırnak stickerları 10 güne kadar tırnagınızda kalabiliyor,sıcak suda çıkma yapmıyor,tırnaklarınızdan stickerları tırnak köklerinden yavaşça sıyırarak çıkartabiliyorsunuz oje gibi kurumasını bekleme derdi olmaksızın harika tırnaklara kavuşuyorsunuz :)

meraklı kontes sizin için araştırdı,uyguladı ve blogunda paylaştı :) 
peki siz nasıl buldunuz ?

4 yorum:

  1. waooow! uzuuuun zamandır bu metallic nails olayına takmıştım tatlım ve sayende imkansız olmadığını öğrendim! çoook teşekkürler hemen bir gratis yolu tutulmalı ! :)
    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim güzel yorumun için :) daha önce bağdat caddesinde minx manikür yapan bir yerin adını vermiştim ancak aynı işlem olduğunu görünce hiç tereddütsüz aldım ve denedim sizde denedikten sonra fotoğrafını çekip mail atarsanız çok sevinirim sizden gelenlerle güzel bir yazı hazırlayabilrim belki =)

      Sil
  2. birisi bana boyle bsi yaptiricam dese sakin derim ama onyargili olmamak lazimmis-gece disari cikarken fln cok hos ve degisik durabilir ben begendim(:

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler Zezee "sevgili meslekdaşım" bende seninle aynı fikirdeydim ancak sonuçtan çok memnun kaldım gerçekten =)

    YanıtlaSil