28 Aralık 2011 Çarşamba

"Dekorasyon Önerileri"

Ne zaman vakit bulsam internette dekorasyon sitelerini,bloglarını gezmek bana inanılmaz keyif veriyor, yaşam alanlarını kendimize has bir tarzla oluşturmak bulunduğunuz mekanlara kendi kişiliğinizi yansıtmak,elinizin değdiği evinizin en sevdiğiniz köşesi bunların hepsi bir araya gelince huzur dolu neşeli mekanlar çıkıyor ortaya,bende internette gördüğüm ve zamanında biriktirdiğim kendi evime böyle bir detay ekleyebilirim deyip kenara attığım birkaç fikri resimleriyle sizinle paylaşmak istedim :)
sıra sıra dizilmiş rengarenk aydınlatmalar düz duvarınızı hareketlendirmek için çok ideal ve şirin bir ayrıntı oluşturur :)


bu çay fincanları sizce de çok şirin değil mi mutfak aydınlatması olarak çok cici olabilir :)


şirin mi desem şık mı desem bilemedim ama çok beğendim ben bu kırmızı avizeyi :)


bunu da balkonuma asardım :)

kapı girişinde kullanılabilir diye düşündüğüm bu aydınlatma gerçekten çok hoş :)

sizde en sevdiğiniz fotoğraflarınızla evinizin bir köşesinde böyle bir kolaj yapabilirsiniz =))

ayakkabıları muhafaza etmek her zaman yer açısından sorun olmuştur özellikle eviniz küçükse ancak bu şirin ayakkabı dolabı çok farklı hemde kullanışlı görünüyor aynı anda bir çok ayakkabıyı içine almasının yanı sıra hepsi düzen içinde ve kolaylıkla elinizin altında :) açıkçası evimde istediğim detaylardan birisi bu :) 

merdiven boşluğunu çekmece haline getirmek muhteşem bir fikir bence hem size yaratıcı fikirler sunuyor hemde düzen içinde bir yaşam alanı oluşturuyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder