14 Aralık 2011 Çarşamba

"Ferah İsveç Evleri"

Bizim Ülkemizin dekorasyon anlayışına pek uymasada ben İsveç dekorasyonunu çok beğeniyorum, ferah aydınlık bembeyaz evler,şirin kullanışlı yaşam alanları,doğal beyaz ahşap, el dokuması basit çizgili bir kilim, bolca mum, abajur, duvar lamları gibi saymakla bitiremeyeceğim detayı var size kısaca şöyle bir özetleyip mutluluk dolu bir evin fotoğrafıyla başbaşa bırakacağım :) İsveç'te kışları çok uzun ve karanlık geçiyor bu nedenle insanlar evlerini yapay yollarla aydınlatmayı açık renklerde dekore etmeyi seçiyorlar, ayrıca genel olarak isveç evleri çok küçük olduğundan yaşam alanları iç içe, gereksiz kabul edilecek eşya yok denecek kadar az ve insanların huyundan mı suyundan mı bilemedim ama kuralcı olduklarını varsayarak söylüyorum aşırı düzenli ve kontrollü yaşıyorlar haliyle ev dekorasyonlarına da bu yansıyor ben tam bir düzen canavarı olduğum için bu evlere hayran hayran bakıyorum ve kesinlikle evlendiğimizde evimi bu şekilde dekore edeceğimi biliyorum :) Ülkemize Laura Ashley ve Cath Kidston'dan sonra İkea'nında gelmesiyle her kesimden insanın kolaylıkla dizayn edebileceği İsveçli-Türk karışımı evler çoğaldı, sizi daha fazla merakta bırakmayarak fotoğraflara geçiyorum:)



























tüm detaylarıyla muhteşem şirinlikte bir İsveç evi böyle biter bir başka ev dekorasyonunda daha görüşmek üzere :) sizde benim kadar beğendiniz mi peki ? :)

2 yorum:

  1. Evimiz şirin ferah ve düzenli olacak. Herşey iyi hoşta düzen konusunda bi sorun çıkacak gibi :))

    YanıtlaSil
  2. yok yokkk hiç sorun olmayacak söz veriyorum kurallara uyalım yeter :)

    YanıtlaSil