21 Aralık 2011 Çarşamba

"Yılbaşı Saç Önerileri"

Yeni yıl yaklaştıkça hazırlıkları da hızlanarak devam ediyor, ben yılbaşını evde ailemle geçirenlerdenim özel bir hazırlık yapmıyoruz ancak yapanlar için birkaç saç modeli önerisinde bulunmak istedim,gideceğiniz yer neresi olursa olsun ne kıyafetiniz,ne makyajınız, ne de saçınız sizin önünüze geçmemeli bence, özellikle makyaj ve saç konusunda doğala yakın görüntüler bana her zaman daha asil gelmiştir, basit ama özenli bir at kuyruğu, sımsıkı tepeden basit bir topuz,yada en favorim olan tepeden örgü, hangisi olursa olsun ya da kim olursa olsun herkesin taşıyabileceği ve herkeste zarif duran bu modelleri sizinde beğeneceğinize eminim, uzun saçlı olan herkes rahatlıkla kendisi bile yapabilir hatta:) bende düğünüm öncesi saçlarımı uzatma yolunda olduğum için bu modelleri çok seviyorum :)








işte Meraklı Kontes'in önerileri böyle, sizin tercihleriniz nasıl,yorumlarınızı bekliyorum, :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder