21 Ocak 2012 Cumartesi

"Mokasen mi Makosen mi?"

isminden dolayı uzun tartışmalara neden olan bu rahat ayakkabılara siz ne diyorsunuz bilmem ama ben makosen diyorum,oldum olası düz taban ayakkabı şıklığından yanayım babetlere olan ilgim bu senelerde maskülen modanında esintileriyle ayaklara makosen şıklığını getirdi. hatta geçen senelerde annemin aldığı ve benim o zamanlarda hiç beğenmediğim lila süet makosenlerime trendlerinde teşrif etmesiyle havalar güzelleşsede giysem gözüyle sabırsızlıkla bakıyorum,geçenlerde bir magazada leopar desenli çok şık bir makosen görmüştüm hatta şimdilerde aklım sürekli onda indirime girsede alsam diyorum kendimce, skinny kotlarla baharda salınacak gibi görünen maskülen havayı bakalım sizde beğenecek misiniz? :)

ve son olarak ayakkabı aşktır diyorum
sevgiler meraklı kontes :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder