9 Nisan 2012 Pazartesi

"yeniden"

merhabalar yeniden burda olmanın keyfini özlemişim gerçekten:) tamda yazmaya ara vermişken canım arkadaşım fulya'dan aldığım tavsiyeyle daha da hırslı bir şekilde karşınızdayım yepyeni yazılar harika konular hayata dair herşey burda olmaya devam eder,bugün migren nöbetim dolayısyla evdeydim ve günün tamamını" house" izleyerek geçirdim diyebilirim,neyse size bol ilhamlı bir kombinasyonla tekrar merhaba diyorum,takipte kalınız =)

viaetrangeresinsight

J Brand Sweater, Celine Tee, Top Shop Skirt, Proenza Schouler Purse, Alexander Wang Sandals, Danger Island Necklace, Iwona Ludyga Rings.


2 yorum:

  1. Canım arkadaşım senin paylaşımların her zaman olmak zorunda! Zorunda diyorum farklı alanlarda bir çok kişinin hayatına renk katıyorsun.Devamını bekliyoruz.......

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için sevgiler :)

    YanıtlaSil