2 Aralık 2011 Cuma

"Siz Hiç Böyle Lezzetli Uğur Böceği Gördünüz mü?"

Yeni evlenen bir arkadaşımı ziyarete gittiğimizde bize harika ikramlar hazırlamıştı, bu şirin mi şirin uğur böceklerine bayıldım ve ev sahiplerine çaktırmadan fotoğrafladım =)) Sizde benim gibi çok beğendiyseniz özel konuklarınıza çeri domatesleri uğur böceğine dönüştürerek nefis sofralar kurabilirsiniz.



Malzemeler:
Tuzlu bisküvü, krem peynir,çeri domates,zeytin,çörek otu ve süslemek için maydonoz yada dere otu arzunuza göre değişir :))


Vee işte huzurlarınızda minik uğur böceklerimmm =))


Tuzlu bisküvilerin üzerine krem peynir sürüp ortadan bölünmüş çeri domatesleri üzerine yerleştirdim ardından baş kısımlarına zeytin ekleyip domateslerimin üzerine kürdan yardımıyla bal sürüp çörek otlarını  yapıştırdım ve tere ile süsledim, afiyet olsun =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder