25 Ocak 2012 Çarşamba

"2012 Spring-Summer Make-up"

Renkler hayatımızın,moda ve trendlerin en büyük unsuru en büyük ilham kaynagı, bende bugün sizlere 2012 ilkbahar yaz makyaj renklerinden bahsetmek istiyorum. Dünyaca ünlü kozmetik markaları reklamlarını,lansmanlarını yaptı ve 2012nin makyaj renklerini belirlemiş oldu bakalım siz bu senenin renklerini sevecek misiniz :)
chanel yine yapmış yapacagını pudralar,pembeler tüm pastel renkler trendleri arasında benim ilk favorim chanel :)




iki hoş dior makyajı :) 


kuşkusuz geçen sene dior'un neonlarından sonra bir huzur gelmiş markaya ben geçen senenin neon modasını pek sevmediğim için dior'un bu renkleri hoşuma gitti bebek mavisi,uçuk pembe,açık lila vepistachio renkleriye mükemmel görünüyor gerçekten =)

kozmetik dünyasının en geniş ürün yelpazesine sahip markası bence ve gerçekten harika bir lasman olmuş YSLnin fuşyaları,pembe,lila ve pistachioları dikkat çekiyor,ikinci favorim YSL =)

Nars ın yaz koleksiyonu geçen senekine çok benziyor ben pek bir değişiklik göremedim :)

ve işte bir Nars makyajı =)
 işte senenin trend renkleri bunlar sizin markanız hangisi ?
sevgiler meraklı kontes :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder