26 Ocak 2012 Perşembe

"Ocak Ayı Begeniler Vol:2"

Aslında öyle kolay beğenen biri değilimdir ancak bunları sizinle paylaşmayı çok istedim ve durmadım bir önceki günden bugünün yazısını hazırladım :) Ocak ayında en beğendiklerim listesinin ikincisi oluşturdum bile aslında ilk olarak sadece ocak ayı değil genel itibari ile beğendiğim bir renk olan ve sezonunda trendi olan tarçın renginden bir kombinle karşınıza çıkıyorum;

ikinci olaraksa bu üzerinde size özel bir tarihin bulunduğu kolye ve bileklikler,internettende satışının yapıldığı bu kolyeleri meraklı kontes çok beğendi =)




fotoğraf merakım sevgili nişanlım meraklı kont'la birlikte başladı onun kadar olmasa da bende fotoğraf çekiyorum ara sıra ve bu şirin makine kılıfları soğuk kış günlerinde makineniz için ideal olabilir,bende yapabilir miyim diye bir düşündümde Nikoncuğum çok sevinir buna eğer üşenmezde yaparsam iyi bir dıy fikri olabilir ne dersiniz =))

ve bu babetler şimdiye kadar gördüğüm ennnn sevimli en tatlı babetler olmakla birlikte istemeyi en çok istediklerim listesinde 1 numara :) Marc By Marc Jacobs'un bu fareli babetlerinin ayağımda çekilmiş bir fotosu olmalı bu blogda =)) işte ocak ayında dayanamayıp en beğendiklerim yazısının 2. ayağı sizler nasıl buldunuz yorumlarınız bekliyorum sevgiler meraklı kontes :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder