28 Ocak 2012 Cumartesi

"Celine'den 4 Farklı Çanta"

Ve sonunda İstanbul'a tam anlamıyla kar geldi,evden çıkmak şöyle dursun yataktan bile çıkası gelmiyor insanın hele de final sınavlarınız varsa durum iyice üşengeçlik halini alır.Haftasonunu özellikle bu soğuk kış gününü fırsat bilip içimizi açacak renklerde Celine'den 4 farklı çanta modelini sizlerle paylaşmak istedim, Celine kullanımı oldukça kolay 7/24 içinde herşeyini atıp çıkabileceğiniz tarzda çantalarıyla ünlü ben en çok shopping bag olanını seviyorum,hatta bu çantaların aynısını Zara ve Mudo'da yaptı Mudo'dan bir tane almayı hazır indirimde varken planlıyorum aslında :)

*ilk çanta kutu şeklinde olan ve maskülen havaya hakim pastel ve neon renkleriyle göz alan Celine Box Bags


*ikinci model ise renkleri birbirinden nefis olan ve Victoria Beckham'ında elinden düşürmediği Celine Luggage Bags


*üçüncü çanta yeni çıkan Celine Trapeze oldukça tarz olan bu çanta benim ikinci favorim =)



*dördüncü ve son model ise taklitlerini bir çok markanın yaptığı Celine Shopping Bag, geçenlerde Mudo'da gördüğüm bu çantalardan hemen bir tanede ben edinmeliyim diye düşünüyorum :)


işte 4 farklı Celine çanta modelleri hepsi birbirinden güzel olan bu çantalarda benim favorim shopping bag ve trapezeler, sizin favoriniz hangisi?
sevgiler meraklı kontes :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder